Tuesday, October 18, 2016

Forex T101

Stelsel is gebaseer op die prys aksie, aanwyser vrye handel en dit is die hand gedoen. My rol is net 'n persoon Bekendstelling hierdie stelsel aan u hoop dat jy hierdie stelsel kan gebruik vir verwysing in die proses van die ontwikkeling van jou eie handel stelsel. Hierdie stelsel is gebaseer op die wisselvalligheid van pryse, gebruik nie die voorspelling, die stelsel is met die hand gedoen, met ander woorde om transaksies te hê eerder as die gebruik van outomatiese programme om goeie prestasie te bereik. Rol van I (happylife) hier net die bekendstelling van hierdie stelsel om jou te help om te verwys na die bou van 'n stelsel van jou eie. Maar nou sal ons praat oor Basket Trading System: Ek (Pipscorer) hoe om te gebruik hierdie transaksie is 3 maande nadat die data wat ingesamel is deur 2 jaar tot veranderinge van progressiewe waarneem en begin toe te pas om die werklike transaksies, resultate is ook baie goed. Hierdie stelsel is eenvoudig en geheel en al gebaseer op veranderinge in prys - prys aksie, nie met behulp van vooruitskatting gereedskap en handleiding transaksies (wat uit die handel in plaas van die motor handel). Jy sal eers moet 'n handelsrekening probeer oopmaak (voorspel rekening - rekening aanwyser - IA) en maak seker dat jou makelaar 8220must have8221 Befondsing die volgende: Die meeste makelaars het die volgende pare. 1. GBPUSD 8. CADJPY 2. EURGBP 9. AUDUSD 3. GBPCHF 10. USDJPY 4. CHFJPY 11. EURUSD 5. AUDJPY 12. EURCHF 6. EURJPY 13. GBPJPY 7. USDCHF 14 USDCAD As jy die IBFX platform hieronder is jou pare te verskans: 1. GBPUSD 8. EURUSD 2. EURGBP 9. USDJPY 3. GBPJPY 10. AUDUSD 4. USDCHF 11. NZDJPY 5. NZDUSD 12. GBPCHF 6. AUDJPY 13. CHFJPY 7. EURJPY 14 EURCHF 7 pare eerste groep 1. 7 pare na aanleiding van 'n groep 2. Die denim veranderlikes wanneer dit mekaar sal verskans (behalwe vir wedersydse vergoeding, omdat dit weer saam sal verander). Groep 1 sal kort - verkoop, en dan Groep 2 sal lank - te koop. Geen teiken of stoploss. Aan die onderkant van die script wat jy kan gebruik om bestellings op dieselfde tyd plaas tot 14 pare van die dieselfde geld koop teen 1 tot tyd vir 'n radikale oop te verseker op dieselfde tyd. Klik dan op die kolom in die wins van die orde, om die pare te herrangskik, dan is die kos sal paar is aan die bokant en die gate sal paar is aan die onderkant, of andersom. Aanvanklik gereël die paar baie ingewikkelde maar na 1-2 dae, sal die paar die regte volgorde van dit te reël. Die paar sal lank wees in die onderpunt, die kort sal paar in die bogenoemde, of andersom. Die proses van wag vir hierdie net wag om afsetting van modder skyn onder daardie. Na afloop van die twee was op die plek, met ander woorde dit het regtig die 2 groepe apart te onderskei. (Jy kan foto's te sien meer weet). Dan, as 1 paar is oorrompel grens tussen die 2 pare wat progressiewe, moet ons aandag. Hier is 2 maniere om handel: 1 / Handel enige denim die gebied te trek tussen die 2 groepe. 2 / Handel al 14 pare. Koop of verkoop dieselfde 14 pare. Ons moet 1 rekening ander individu moet die werklike transaksie uit te voer. As progressiewe lang oorrompel grens, kan jy bestellings plaas om die 2 Befondsing buite grense (1 paar vir die skakelaar af, terwyl die paar 1 hieronder sal moet beweeg) te koop. die teiken opstel van julle afhang, vir my Ek gebruik die EA Wins beskerming te monitering van orde transaksies uit te voer. Onthou raak nie op die demo rekening, want hierdie rekening as 'n instrument van jou saak sal gehandhaaf word. Laat hierdie rekening te hardloop en kyk die paar het geen geld van die grens te oorkom, kan jy transaksies uit te voer. Hier kan jy die USDCAD paar drempel oorskry grens sien, ek het die transaksie en verdien 'n paar PIP daaruit. Terselfdertyd ook paar GBPUSD word afgedruk en gedoen koop transaksies. Sal veel oor hoe die transaksie sal ons meer te ontdek. Ek hoop dat ek verduidelik hoe die transaksie is redelik duidelik. Wens jou geluk. Trader101 Nota: 1) van hierdie metode is handleiding. Weereens handleiding 8230 aanwyser is fyn. 2) Ek probeer om te verhoed dat enige EA uit hierdie stelsel gemaak, aanwysers is welkom. 3) Vir diegene wat sal baat vind by hierdie metode, my enigste versoek is om op te gee om krediet waar krediet verskuldig is dit onbaatsugtig gratis gegee. Pipscorer / Trader10 geword Mei 2010 Status: Lid 141 Posts Hi, Is daar iemand kan my help om uit te vind t101 Op Demo ek 'n paar lêers geïnstalleer om te oefen Soos T101 v3.9, V2.4, v1.14 en T101 paneelbord Hulle hardloop vir 2 dae op 'n rekenaar, maar hulle gee sein van mekaar verskil. Wanneer v3.9 sê sell sein, dan v2.4 sê lui, v1.14 sê koop / reeks, T101dash raad sê Buys. Hulle bly daar 15 minute so en al pare spring teenoorgestelde manier selfs hulle loop vir 'n paar dae Help my asseblief om regte een Jammer vir my swak Engels Baie dankie Julius geword April 2007 Status haal: Lid 51 Posts Ek speel al met hierdie metode ook. My raad, hou dit eenvoudig. Net laai die basiese EA dat die 14 pare in 'n demo rekening oopmaak (of skep jou eie script) en net kyk na die prys aksie. Maak seker om te sorteer deur wins, en let op whos in beheer, koop of verkoop. As Verkoop is bo-op en die Buys is diep in die rooi, verkoop die mandjie (al 14 pare) en omgekeerd. Reg verkoop nou in beheer is, maar Buys lyk vordering maak, sodat dit dalk tyd om die mandjie gou te koop wees. Net so is, ek het 'n paar pitte gisteraand met 'n verkoop. Ook, as 'n paar lyk om uit te breek uit die pak, kan jy dit alleen handel, maar dit is 'n meer riskante handel met meer blootstelling mark. Dit is al wat gebaseer is op my begrip van die metode wat ek kan wees af basis, maar dit blyk te werk. Daar is 'n klomp mense wat 'n baie EAS gebaseer op die metode nie, maar ek verkies net kyk na die aksie. As jy wil om handel te dryf EAS, Id sê kyk na die aksie vir 'n paar weke en dan kan jy jou eie te skep of gebruik iemand elses EA, óf manier sal jy 'n beter idee van wat aangaan on. We luister na baie van die hype met betrekking tot mandjie handel deesdae. Elke beginner Ek verstaan ​​eintlik spring wapen oor hierdie tegniek. Sowel as al my persoonlike MT4 bied vier inligting saam met 6 stelle oor al saam met 1 tipiese buitelandse valuta moontlik dinar of selfs pond of selfs Dollar I8217m beslis teen die idee van mandjie handel. Klik hier vir aflaai N NUWE Trading Tool en Strategie gratis What8217s mandjie handel in elk geval weens onvoldoende begrip met betrekking tot korrekte administrasie gevaar metodes, 'n paar beleggers dink dat hulle veiligheid van die gevaar verbonde aan wisselvalligheid vereis. Hierdie tipe van presies dieselfde beleggers besit bepaal die guru tegniek van die persoonlike. Wanneer gereelde beleggers teoretiseer oor EURUSD of selfs GBPJPY, hierdie tipe van spesiale kategorieë mandjie beleggers glo, al die dinar stelle is geneig om in verband gebring word en wanneer hierdie mense koop of selfs mark EURUSD, EURJPY, EURCAD, EUROHMYGODWHATELSE daarna it8217ll hulle te voorsien met 'n soort van diversiteit asook verminder hul eie risiko wat verband hou met die val op 'n enkele bedryf. Daarom, sonder om te weet die werklike karakter tussen in talle verskillende buitelandse valuta stelle, hierdie mense te verskans teen hul eie gebrek aan kennis deur die aankoop van 'n mandjie wat verband hou met stelle. There8217s 'n ding wat bekend staan ​​as verhouding, selfs al wil dit voorkom asof net oor al stelle met 'n tipiese buitelandse valuta oor goeie verhouding, hul opvoeding verskil dramaties. Verder is die werklike natuurlike wisselvalligheid van stelle isn8217t presies dieselfde. Wanneer mandjie beleggers glo dat waardeur almal van hulle veiligheid in die rigting wisselvalligheid, die waarheid is dit dalk te funksioneer teenoor almal. Byvoorbeeld, die werklike wisselvalligheid wat verband hou met EURNZD asook EURGBP won8217t ooit uiteindelik presies dieselfde. Die dinar goeie belegger kan elke stelle gekoop egter ontdek wat EURNZD het laer tweehonderd pitte terwyl EURGBP is eintlik opwaartse net 20, bykomende stelle in hul mandjie dalk 'n paar verdienste het egter 1 ernstige golf swing deur een van die stelle kan al die niet verhoog asook hulp aan hom of haar skuur maak. Ander gesoek: vqzz aanwyser MT4 forex T101 aanwyser T101 Basket Trading SystemT101 mini HEDGE EA Eerstens, ek wil Trader101 bedank vir sy prys aksie metode (altrough dit heeltemal uit hulle dak verskillende modes) Ok. hier is hoe die baba werk. Dit volg PA vir 6 pare: AUDUSDEURJPYEURUSDUSDCHFU SDJPYGBPCHF, terwyl AU, EJ en EU is die koop kant, en UC, UJ en GC is verkoop kant. Ek het 'n baie navorsing oor die koppel hierdie muur kan bou en dit lyk na die beste skakelpaar wees. Dit is nie 'n standaard heining metode, cos Ek wil al paar te koop of te verkoop op die oomblik. Die beste ding omtrent hierdie metode is dat as EA of jy maak 'n slegte besluit, sal jy nie verloor baie becouse hierdie pare is negatief gekorreleer pare, en jy heavely verskans Aan die ander kant, as jy 'n groep beweging in dieselfde rigting te vang, jy sal 'n ernstige geld te maak. Verduideliking van eksterne veranderlikes: eksterne string MAINFUNCTIONS eksterne Bool TradeAllowedtrue eksterne int MagicNumber1803 eksterne dubbel MaxRisk 0,3 eksterne dubbel Lot 0.1 eksterne string LIMITINGFUNCTIONS eksterne int StartLockPips50 eksterne int ScalpProfitPips50 eksterne int AccountCutoff-100 eksterne string PRICEACTIONFILTERS eksterne int tf5 tf gebruik vir alle berekeninge en een aanwyser eksterne int LookBack1 6 Terugblik tf Terugblik. 5630min30TF eksterne int LookBack2 121hr tf eksterne int LookBack3 242hr tf eksterne int LookBack4 484hr tf eksterne dubbel Filter1 500 verskil in pitte betwen koop en te verkoop kant eksterne dubbel Filter2 1000 eksterne dubbel Filter3 2000 eksterne dubbel Filter4 4000 eksterne string TRIGGERINGFILTERS eksterne Bool UseFilters ware helling rigting lyn verander / sneller eksterne int TrigPeriod 6 eksterne int TrigMethod 3 eksterne int TrigPrice 0 eksterne string TRADINGHOURSLIMIT eksterne int StartTradingHour08 eksterne int EndTradingHour22 In prentjie hier, sien jy 'n 4 lyne. (Spips en lpips), dit is 'n prys aksie van al die pare in heining. spips vir 'n kort pare, lpips vir 'n lang pare. As jy 'n groot positiewe verskil in pitte vir die hele TFS, is jy gereed om handel te dryf. dit is die betekenis van 4 filters en veranderlikes. Jy wil 'n verskil betwen 2 kante van heining paar 500,1000,2000 en 4000 pitte vir TFS. Die ander ding om te kyk na die groen en oranje punte. elke lyn verteenwoordig een tf. wat jy wil hê, is om al die groen kolletjies en oranje kolle vir die hele TFS moet wees in 'n perfekte posisie, eerste 3 lyne groen, en laaste 3 punte oranje (vir koop) en omgekeer vir verkoop. Jy kan mannualy comands voer deur eenvoudig draging die hele longsshorts en closeall en naby die helfte. wysig: nuwe weergawe. eksterne paar seleksie voeg m vir elke paar vir 'n mini rek. 1) Dankie vir die EA. Moet ons met die hand te wag vir die 4 lyne (spips en lpips) te reël om, dan draai ons op die EA en laat dit handel of werk die EA open handel gebaseer op die 4 lyne Im nog nie duidelik outomaties indien dit EA is 100 outomatiese of semi-outomatiese. 2) Ook ons ​​doen heg die EA op 6 verskillende kaarte vir diegene 6 munt pare blykbaar 'n helling aanwyser. Is die inligting in jou foto vertoon wanneer die EA is aktief Wat van TF - dit Dankie vir jou insette saak. TF is 5min. EA sal jy op oor wat as jy ander tf En ja. dit is 'n helling Indi, maar sy enigste doel is om trigering die ambagte. Toe die hele pare gaan (skuins) op of af, en indien die prys aksie vir alle TF (4 van hulle) positief of negatief vir die gegewe hoeveelheid pitte is (uitbr. veranderlike van eafilters), sal EA 6buys voer of 6 verkoop . Met betrekking tot die vraag oor hoe om te weet is die st aktief. goed jy sal 'n pitte voortdurend veranderende sien, kleure spring van plek tot plek, en jy het 'n groot aantal wat ring tel tyd om die bar einde Ps. Dit sal goed wees as jy 2 eas hardloop. een met enabled sneller filter, en die ander daarsonder 1) Dankie vir die EA. Moet ons met die hand te wag vir die 4 lyne (spips en lpips) te reël om, dan draai ons op die EA en laat dit handel of werk die EA open handel gebaseer op die 4 lyne Im nog nie duidelik outomaties indien dit EA is 100 outomatiese of semi-outomatiese. 2) Ook ons ​​doen heg die EA op 6 verskillende kaarte vir diegene 6 munt pare EA is ten volle outomaties. maar as jy wil om dit te gebruik handmatig jy hoef net die handel funksie vals gestel is, en die toe sein verskyn, kan jy ambagte net uit te voer deur te dubbel kliek op die buyall sellall en sleep dit iewers op die grafiek (dieselfde werke met closeall en naby helfte funksie) EA moet atached net een paar. geen. mq4 lêer van EA ek agterkom dat jou standaard handel tye is 8:00-22:00. Is dit bedoel om GMAT Indien nie, wat is die GMAT keer om dit te handel ons kan vertaal na die regte tyd vir ons individuele brokersTag Argief wees: t101 forex Persoonlik is ek 'n mandjie handelaar en ek handel van 2 pare tot 14 pare. In my handel, het ek gesien dat as die EURUSD styg dan is daar 'n minimum 14 ander pare wat oorlaat. As gevolg hiervan, as jy sien dat EURUSD styg dan kan jy doen GPBUSD, AUDUSD, NZDUSD, EURJPY, AUDJPY, GBPJPY en NZDJPY, en so aan. Vir groot ambagte, as jy 'n mandjie handel oor 1 paar (EURUSD) dan kan jy uiteindelik 'n handelsmerk te verkry op 14 pare, 10 pitte TP op 'n 14 Basket kan uitkoms in 140 wins. Klik hier vir aflaai A GROOT Trading Tool en Strategie gratis Aan die ander kant, as jy 'n aanduiding dat jy gee die 8220sum of8221 die pare wat jy wil om handel te dryf wat baie beter kan wees. Daarbenewens, moet jy weet dat die 8220Offline Basket8221 jy nie gee soveel geraas. In die foto, kan jy 'n 8220Offline8221 grafiek aanwyser wat al vir 'n rukkie dat jy jou eie geldeenhede kan 8216Input8221 asook gee jou die 8220sum of8221 diegene soortgelyke geldeenhede is te sien. Jy is baie welkom in ons blogs en voel vry om jou waardevolle kommentaar en voorstelle te verlaat. Ander gesoek: mandjie handel uiteindelike st mandjie handel MT4 mandjie handel stelsel t101 winste Hama aanwyser met pyl waarskuwing mq4 pzswingtrading PZSwingTrading kode bron handelaar t101 Ek is 'n mandjie handelaar en as sodanig besigheid van 2 pare tot 14 pare. Ek het opgemerk dat indien die EURUSD styg dan is daar ten minste 14 ander paartjies wat optrek. Dus, as byvoorbeeld EURUSD styg dan dit te doen GPBUSD, AUDUSD, NZDUSD, EURJPY, AUDJPY, GBPJPY en NZDJPY ens (Hoofvakke) As jy 'n houer besigheid op 1 paar (EURUSD) dan kan jy uiteindelik neem 'n besigheid op 14 paartjies, 10 pitte TP op 'n 14 Container kan uitkoms in 140 voordeel. As jy 'n sein wat gee jou die 8220sum of8221 die paartjies het dan kan jy wil sake, soveel beter. Klik hier om 'n GROOT Trading Tool en Strategie gratis 1- Begin 'n GBPJPY M1 grafiek en 'n GBPJPY M15 aflaai. 2- Plaas die T101 Indi Prys Geskiedenis aan die twee GBPJPY kaarte. Jy sal 'n blad Natuurlike T101 sien aan die einde regs van jou vertoning wat dui op die Indi werksaam. 3- Jy kan kies 8220Basket8221 tot 8 vir 8 paartjies (GBPUSD, EURJPY, AUDUSD, NZDJPY, EURUSD, GBPJPY, NZDUSD en AUDJPY). Of jy kan die mandjie kies tot 14 vir die Orest paartjies. Ek gewoonlik handel meestal 8 paartjie. Laat die TF op 0, aangesien dit sal deur Standard kies dieselfde TF as die grafiek is dit word geplaas op. 4- Kies lêer Computer GT Begin Off-line GT T101 en open dit. 5- Position die Heiken Ashi stryk MTF Indi op die Off-line grafiek. 6- Kies die tyd Struktuur van Indi tot 15 7- Hang aan die moet skaduwee Rooi / Red verander en wag om vir 5 kafees van dieselfde kleur, dan plaas koop / verkoop Container besigheid. Ander gesoek: dasboard Meeraderige MT4 multi paar paneelbord


No comments:

Post a Comment